I am Not My hair

Okej, rubriken har inget med mig att göra. Sitter bara och diggar India Arie + Akon. Haha jag menar... jag är flätan? Klart! Nu faller temperaturen även här i England. Buhuu, jag kommer sakna dig du underbara värme men ah... he blir kung om det är snö när jag kommer hem! SHIET! taggad tjej, köra skoter med maaah man, åka snowboard med mina brudar, och bara njuta av att det är vackert ute. Mmmm. Hoppas på massa, vit och fin snö + soligt skidväder. Hehe annars då? JAg är klar med kvällens läxor. Ojah, he går framåt men nog blir man lite ledsen i hjärtat då vissa delar av, testen som ska vara som fårt slut prov, inte alls går bra. gaaasch. Men jag är här för att öva. Mohaha. Klart jag övar. Ibland... men vad skitans. Pratar ju engelska hela dagarna! Ska bara ta tag i de, fina... svåra... nya orden. Sen ska nog allt flyta på bra, hoppas jag. Oj vad jag svamlar nu. Haha men ah. Min blogg. OCH 21 oktober kommer min kvinna Tilda hit + sussie! shiet vad roligt det kommer bli! taggad tös är vad jag är! =D

Hehe! Hmmm.... ska se på lite HIMYM nu och sedan duscha. Mohaha, en annan drar ju gänska ofta till gymmet nu. WHAT UP?! Jag gillar. Ska bli lika beeef som min man, eller inte. Men jag ska int bli någon... pudding vara för att jag är i puddingens land. Nejnej!

Kommentarer
Postat av: Loooooo

jag tänkte såhär när jag läste din rubrik:

"I am not my hair.. long" för du är ju ganska kort

/180cm tjejen

2011-10-06 @ 10:56:04
URL: http://lofoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0