Pearls

 

Jag är så otroligt förälskad i dig min pusselbit! Ah, så vart kommer då denna bild ifrån? ey, min vän är ju pro nu och fotar för arkivet.se! Hehe och vilka kom upp på den sidan nu? jag och min gobit från i sommras! "hej, heeej hej" haha. Åh vad jag är glad som har er. Mmm, jag må vara stressad för de som komma skall (proven) men jaha? Jag har den finaste pojkvännen i världen, världens bästa familj och de underbaraste och goaste vännerna man kan ha. Jag är mer än evigt tacksam. Ojah... ah jag börjar gråta. Haha! Nästan. Jag saknar er så ptroligt mycket mycket mega super duper galet mycket! Vi ses till jul mina finaste!

Kommentarer
Postat av: Loooooo

Jessiccaaaa så himla länge sen! Men träffade en bit av dig idag, nästan samma DNA i alla falll. Din lillebror alltså. Jag hade aikidolektion med alla musikettor, ALLTSÅ ALLA 62 STYCKEN. helt galet.

Jag sa att han skulle hälsa till dig från mig, hoppas han kommer ihåg.

Det är jättebra med mig, var på midgård idag som sagt och det var så sjukt nostalgiskt. Saknar klassen och stämningen och allt men det måste man komma över. gå vidare så att säga!

Är du fortfarande i Englandet eller vart är du?

2011-10-14 @ 18:14:30
URL: http://lofoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0