Brown skin

Ah, ännu en kväll med India Arie. Mmmm. Hennes musik får mig lugn i dessa stunder då jag nästan, men bara nästan, panikar över läxor och kommande prov. En jag får ligga i. Mer då? Kalla mig gymmar'n! Har kommit in i något grymt skönt.... flyt nu. Min nya rutin lyder; Dra till gymmmet efter skolan och svettas med hög musik i mina öron. Skönt må jag då säga, dock.... åh förkyld tjej nu. De flesta i min klass är förkylda nu så jag blir inte förvånad om jag får något. Tur mor min skickade med massa D-vitamin. Tack mamma! Hehe Hmm... OCH en annan viktig sak om idag. Det är ju lilla farmors födelsedag så jag tog tillfället i akt och ringde henne ikväll. En glad farmor och ett glatt barn-barn surrade på tills det var dags att... ja lägga på! haha man brukar ju surra tills dess=) Och har snackat ett bra tag med älskade mammmmmmma ikväll! ihh jag längtar tills du kommer hit så jag får visa dig runt lite! Bästaste mamman! Min mamma! Älskar dig =) Åh hemlängtan smyger sig på nu igen... shiet. Men galet vad jag känner mig tuff som gör detta! hehe. Men jag längtar tills jag får se alla de mina där hemma. Mmm.. att pussa sönder min älskade kommer bli kanoners! BEBBI!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag älskar dig min underbara dotter! Var stolt över dig själv!!! Jag vet hur stort det är att du hemma-mys-tös är ute i vida världen helt på egen hand sååååååååå länge!!!!!! Vilken tur att skype finns för du ska veta att du är saknad här hemma med! JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!

2011-10-06 @ 21:50:54
URL: http://www.jennyknecht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0