You're gorgeous

Men vad bjur jag på här då? En bild på min pusselbit, en kvällsbild från Bighton och en sommarbild från schweiz. Ah, du saliga blandning vad du får mig att drömma mig bort. Det som försigår i mitt huvud nu för tiden är att proven närmar sig och jaoo, jag vet inte. Jag känner mig så... inte förberedd men kommer jag någonsin göra det? Tror inte det! SÅ det är bara att tuta och köra och se hur he går. Hmm, åh. Kan inte låta bli att sakna schweiz en massa massa när jag kollar på bilden på min finaste och den här... mega gröna bilden. Ah vad jag älskar att besöka släkten i det där sköna landet. Mm, underbart. Schweiz med den finaste som finns. Nog ska vi ut och resa en massa du och jag Bebbi! Hehe men först taggar jag tills du kommer hit. JA det kommer bli så underbart. Glad tjej jag blir av tanken. Ojoj, när första proven är över så kommer Molle hit, GAAAH vad roligt, sedan efter ett tag kommer mamma, ÄLSKADE MAMMA, och sedan kring.... jag vet inte men kanske den 10 november(?) kommer min älskade Bebbi hit! Ah det kommer bli så underbart att få lite norrland hit. Skönt. Så skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0