19 höstar

Jahaaaappp! DÅ var man mogen, eller mognare nu då! 19 bast denna dag! dagen har vart skön då vi endast gick i skolan till 12.15! Mohaha sweet! annars? Drog på stan en stund sedan och kollade läget och ikväll drar jag ut och äter middag med en massa folk från de två klasserna jag pratat om. Ye, massa trevligt folk! =) Sedan beger vi oss ut för att kolla in Brightons nattliv! Önskar er alla en trevligt 16 september så hörs vi mer sen. Tack för alla gratulationer och hör och häpna! Samtal från Schweiz och bästaste barbus idag! Glad tjej jag blev! =) OCH min älskade moder drog idag i väg till cosa rica! Spännande! =D Ha det bäst du bästaste mor så får vi skypa senare! Älskar dig =)

KRAM HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0