Älskade

Yes, tiden drar iväg och nu är det bara en vecka kvar tills jag beger mig till Brighton and Hove. Hmm...jag vet inte. Jag tror nerverna börjar ta vid och det slår mig hela tiden vad jag kommer sakna allt här hemma så mycket. Alla ni som jag älskar mest av allt, den trygga miljön och jaoo.. mycket. Hehe, men det blir spännande och Skype finns ju alltid! hehe. Vill folket mig något så smsa mig inte. Skriv på facebook eller skype, msn eller vad du/ni än vill göra! Jag kommer svara kanske via ett sms eller annars på internet. Men smsa eller ring inte min mobil tack!! RING PÅ SKYPE då jag får prata. Shiet... nervös tjej.

Ah, men kolla bilderna! Jag blir så glad i hela kroppen. Middag hos Johandahl's med familjen min och allt var bara mega trevligt! Go mat och det bästaste sällskapet man kan ha! Taackar så mycket! I vinter blir det julmiddag, "åter-hemma-igen-Middag" om jag får bestämma! Kommer sakna er så mycket.

Okej, det är en vecka kvar. Mycket som ska göras och mycket folk jag vill träffa innan jag drar. 3 månader... ah det blir ett äventyr! En livserfarenhet. Jag taggar men nervösar sönder just nu. MEN TÄNK vad mycket en jag kommer att ha att berätta sen när jag kommer hem. 3 månader i England= mycket att prata om när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi skypar och jag kommer säkert! Tiden kommer att flyga iväg ska du se! Jag och så många till älskar dig du underbara människa, min lilla grodfröken :)

2011-09-06 @ 21:44:47
URL: http://www.jennyknecht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0