Bye Home, Hello Brighton!

Well well well, so it's done! Okej, vi börjar lätt med lite Engelska! haha jaha... nu då? jag är i staden jag ska bo i nu och 3 månader framöver. Mitt rum är fint, hehe ingen skrubb som i Harry Potter som jag hade föreställt mig! aMen ah, kvällen är nu här och första hemlängtan känslan är här. Redan? I KNOW! haha men det får kännas så! Älskar att vara hemma med vännerna, familjen och jaoo.. bara vara hemma. Hemma-kär-person med andra ord! Sån är jag och jag älskar det! hehe men nu är detta mitt "hem"! Mrs. Elliott eller Julia är mycket social = Nice nice nice! Detta kommer bli kanon tror jag! men åh... att säga hej då till Mor och maah man idag var inte lätt... kände hur tårarna kom fram i planet men jag måste bli tuff nu... lite tuff iallafall! haha! så, jaoo... älskar er där hemma! Ska dega nu eller något? Tagga skola imorgon! första utmaningen är att ta mig dit. Men he går nog bra.... går he fel med att ta bussen så går jag..... eller? KRAM HEJ LEVERPASTEJ! Eller vänta! Tack Tilda Molle Molin för din fina present! Ett armband i en tampong förpackning... HEHE! Den står framme nu så alla som kommer hit in till mitt rum kan se den <3 HEJHEJ! ^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag är så stolt över dig min modiga dotter! Lite tuff får man vara speciellt då den mjuka goa sidan också finns! ...... Jo du hur tuff jag än är så kommer jag också att sakna så vi får helt enkelt vara tuffa tillsammans och ta allt EN DAG I TAGET! En uppgift i taget osv! Nu ska jag sova! God natt mitt stora lilla "Trassel" sov så gott min prinsessa :) jag älskar dig!

2011-09-11 @ 22:14:15
URL: http://www.jennyknecht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0