Dag 10

Ah, haha har just nu suttit och gjort kvällens läxa... snabbt. Ye man, om vi ska klara av att göra dessa uppgifter på 1 h och 15 minuter när provdagen väl kommer ska jag fixa det nu med. Hehe, men eh... om jag har gjort rätt det får jag la se imorgon! Håller tummarna att jag kirrade det bra eller jaoo.. hyffsat bra kanske. Mohaha jag ska lära mig så mycket Engelska under dessa månader. Mohaha! Hehe hmm.. har annars bara slappat med Blades of glory ikväll och och och fnissat och skrattat och pratat med min älskade gooing! =D Nu... dusch! HEJ
"Hey! This is Jimmy. If you can dream it, you can do it!"

Kommentarer
Postat av: emzan

Tror du komemr kirra det där hur bra som helst!! och hahaha classic blades of gloryy! xD

2011-09-22 @ 17:07:18
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/
Postat av: krille

åh, tack så mycket jessica! :D

jag har det bara bra, men är himla avis på dig som är i storbritannien!

ha det superbra, kram!

2011-09-22 @ 17:37:57
URL: http://ellirk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0