Hej Kalas!

Emelies bilder från gårkvällen som var AWESOME MEGA KANON BRA OCH SUPER DUPER TREVLIG! Då jag fick hem mina älskade vänner på Kalas! ör Tilda som blivit 19 år och för mig som ska bli, men som även ska bege mig iväg i 3 månader nu! Mhmm... nervös eller snarare förväntansfull tjej här. Hemlängtan kommer jag att få garanterat men jag är också super taggad på att få se hur staden; skolan och klassen kommer vara samt familjen Elliott som jag ska bo hos dessa månader : ) hehe, väskorna är packade! Tack älskade mamma! <3 roligt att du hängde med oss på kalaset igår också. Du är ju en av mina bästa vänner vet du va? Älskar diiiiig! Så, tack för igår älskade vänner. Jag kommer sakna er så grymt mycket men...vi hörs mycket! Jooooda, jag ska prata en massa med er! Skriv här på bloggen, msn, facebook eller skypa mea jagd mig snälla! haha älskar er : )

Annars? Har hängt med Bebbi min älskade hela dagen. Älskar dig mest mest mest min finaste! Men, det vet du! hehe! Jag längtar tills du kommer till Brighton. Till mig! Älskling! OCH mamma, jag längtar tills du kommer och hälsar på mig också och vi kan dra till London! JA :D och tilda, nu måste du komma och hälsa på när du planterat den iden i min skalle! SAY WHAT! Ih kommer bli mega grymt :D YEEES! Så, alla ni som jag kommer sakna mest mest mest! Ha det bäst så RÖRS vi snart! Vi kommer höras men jag längtar tills vi rörs igen ( hehe, bra mica!)

PUSS HEJ

( just ja, bilder från schweiz får komma.... till julen. hehe är för trött nu ) HEJ DÅ

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskade unge, min bästa vän, min finaste grodfröken, gullefjun också känd som flätan! Ha det underbart i England så hörs vi på Skype och RöRs när jag kommer och hälsar på! Jag älskar dig så oändligt mycket!

2011-09-11 @ 12:28:06
URL: http://www.jennyknecht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0