Kär till det Oändligaste

Hehe ja vad ska man säga? Jag är super duper mega kär i den finaste som finns. Jag kallar det för att vara oändligt kär. Det finns inget stopp, inga gränser för den  kärlek jag känner för denna pojke, och jag saknar honom till tusen och tusen igen… shiet. Hehe men jag är så sjukt glad som fått lära känna honom och bli så här… galet kär. Crazy in love. Måste ju använda lite Engelska nu när jag befinner mig i detta Engelsk-talande-land… hehe! =) Lycklig tjej! Ojah ojah ojah! Annars då? Har bara slappat idag + varit ute och sprungit igen! Ye kondisen ska upp upp upp! Haha hmm.. har pluggat också samt sett en film. ” 500 days of summer”! Mm, jag gillar. Super duper mega fin! Just nu chillar jag bara och njuter av att vara nyduschad medan jag ser på How I met your Mother. Mm, det är awesome. WHAT UP! Haha… åh. Måste äta ett äpple. Kram hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0