Lady

Haha slapp tjej. Här sitter jag, i mitt söta rum i den engelska staden Brighton. Imorgon har jag övelevt den första av 12 veckor. Det har gått snabbt tycker jag? riktigt snabbt och jag börjar komma in i den så kallade... dagliga skol-rutinen. Men jag skulle gärna vilja hålla om min älskad just nu. Så galet förälskad man kan vara! <3 Jag tycker om min klass väldans mycket, riktigt trevliga männsikor och härligt folk! Annars? har varit 19 år i cirka en dag nu. Hur firades dagen? JO, jag och mina klasspolare, polare från båda klasserna, drog ut och åt middag tillsammans på en mysigt restaue jagrang. Sedan blev det puppen, vissa drack, andra inte. Int jag. Icket! Jag håller mig till min soft drink innehållade juice från äpple och raspberry... eh, hallon! haha sjukt söt men vaddå. Jag gillar sött så. That's my drink man. Sedan efter pubben behövde vissa bege sig hem men int jag! Inte jag och fem andra av mina vänner. Så vi begav oss till en nattklubb för att dansa! haha... ja vad ska man säga. Det var roligt tills man insåg att alla, då menar jag alla, låtar gick i samma tempo. Shiet, men det är ganska roligt att se hur mycket... ursäkta mitt uttryck.. fula människor det finns. Eller hmm... fula vet jag inte men i mina ögon... desperata männsikor. Men vad bryr jag mig för. Så länge det räcker med ett ont öga för att få folket att fatta vinken är jag nöjd! haha! Min födelsedag blev betydligt bättre än jag trodde att den skulle bli och jag tackar er mina brighton polare =) tack! fast, hehe ni kan ju inte läsa detta! Thank you so much my lovely new friends for making my day tooo, a very great.... BIRTHDAY! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0