Pisa by Night

... PISA! Vår sista italienska stad som vi besökte! Dock, denna stad besökte vi inte på dagen. Vi kom till Pisa på eftermiddagen och valde att se oss omrking på kvällen för omväxlingens skull! Vad gjorde vi då? Jo, besökte det där lutande tornet såklart! haha, tog massa turistbilder och sedan vandrade vi genom staden tillbaka till vårt vandrarhem där vi sedan chillade innan vi skulle sova. Shiet, Italien gav mig så mycket insektsbett. Jag förstår inte. Och natten i Pisa, shiet vad varm. Haha tror det var natten som jag sov sämst. Förutom natten då vi åkte natttåget för första gången... men ah! Resan börjar nu gå mot sitt slut men vi hade inte varit i det sköna landet än. "Mitt" sköna land! haha så nästa stopp skulle bli mitt andra hem... SCHWEIZ!

Kommentarer
Postat av: emzan

JAAAA men det var super mys och skojJ!! :D Kommer sakna dig meeed vet du!! men som sagt det kommer går fortt :D HA Det KUNG vi röörs snart hehe, älsar dig meeee!!! :D:D

2011-09-10 @ 23:35:35
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0