På gång i Brighton

Hejsan Morsan, hejsan stabben! Här är brev från älsklings grabben!. Eller nåt. Hejhej liten tös här. Sitter bara och degar just nu efter middagen. Jag får dega för jag är klar med kvälllens plugg. Oh yes... haha men det kommer bli mycket sånt framöver. Vilken tur att jag vill lära mig något under tiden jag är här! ah men man börjar komma in i klassen nu. Jag gillar den. Sköna människor ändå men hörrni! jag kan inte låta bli att sakna er, mina vänner där hemma! åh, haha men den känslan kommer aldrig försvinna för ni är bäst. Joda! =) hehe, men jaoo.. drog ut på en liten tur med kameran efter skolan men det var inte lätt då vindarna - visakar mitt namn-, höll på att blåsa bort mig. Bokstavligt. Hmm... vad mer. Drog till pubben igår med tyskland, Ungern och Korea! Trevligt trevligt sitta och prata en massa massa om de olika stereotyperna för de olika länderna. Hmm... jag är trött men ska bege mig till strandpromenaden nu för att möta upp mina nya vänner. Hej då! Tänker på er där hemma : )

Kommentarer
Postat av: OLA

hej jessica! jo jag ska jobba här i frankfurt tills i juni någon gång! vad kul att du hittat till mig blogg!

2011-09-13 @ 20:12:19
URL: http://olaolaolaola.blogg.se/
Postat av: jenny

Vilka underbara bilder!!!! Oh gullfia, Sverige saknar dig med, men vi finns alla kvar och väntar med öppna armar på att krama dig igen! Till dess så njut av alla nya intryck, he, he och plugg ;) PUSS! Jag älskar dig!

2011-09-13 @ 22:50:18
URL: http://www.jennyknecht.blogspot.com
Postat av: lisa

Min fina vän, saknar dig! Härligt att höra att du har det bra :) vi ses snart, kram!!

2011-09-15 @ 11:54:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0