Windsor Castle


Galet vad jag inte gillar min läxa just nu. Kanske, för att den är ehm... svår. Jo så måste fallet vara men ingen sa att detta skulle vara lätt. Får bita i det sura äpplet, hålla god min och bara köra så kommer detta förhoppningsvis gå bra. Haha Ye man, nu är bruden från tyskland här så kanske måste dra mig sen och vara lite social! = ) Hmm.. annars då? Sitter och ångrar att jag åt de där chipsen. Shiet, dåligt. Det är ju snart middag. Gasch, skulle ha sparat dem till min filmkväll ikväll. Oh yes, ska skypa och mysa med min finaste Victor som jag saknar så grymt skitans mycket! L

Så, igår begav vi oss iväg med tåget, jag, Lissie och Laura för att besöka ”Windsor Castle”, gasch vad vackert och coolt. Haha var betydligt större än vad vi hade tänkt oss! Jaoo… trötta tjejer var vi då vi inte fått så mycket sömn denna vecka. I torsdags spenderade vi kvällen på skolan tillsammans med fröken Penny , FCE och CAE. Haha sjukt roligt. Sitta där och prata med alla, skratta och ha oss. En tävling gick ut på att vi från Europa skulle tävla mot varandra genom att använda oss utav… ehm… sådana där pinnar man äter tex, sushi med? Plocka ärtor med dem var int helt lätt Haha vilken tur att jag äger på det! Sedan fick koreanerna visa hur det verkligen ska se ut när man plockar ärtor med sådana pinnar;) HEHE hmm... sedan blev he pubben med gänget innan jag begav mig hem!

Hoho,  mer…. I fredags firade vi Ky på kvällen genom att dra till en annan pubb och bara vara ett stort gäng som jaoo… haha! Pratade pratade pratade en massa osv! hehe sedan skulle jag, lisse och laura dra ut och skaka rumpa lite, nää men vi ville dansa men hehe Laura glömde sitt ID så vi drog till koreanernas lägenhet och bara… umgicks och åt god mat!

Men min dag igår var kanon trevlig och vi avslutade kvällen med god mat. God och mycket mat! Haha nöjd tjej!

Ye, det där är väl anledningarna till att jag sov till 12.57 idag! HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0