En annan dag i Venedig

Så mina vänner hade vi anlänt till den, säkert coolaste staden, Venedig! Åh vad mysig och söt stad! Många bilder togs och vi gick omrkring bland de fina husen, de trånga gränderna, de stora öppna ytorna med massa duvor och mycket mer. Åt en god middag spm följdes av , åter igen, mega god italiensk glass! Glassen ligger högt uppe på listan över " saker jag vill göra, äta igen". Haha! Så vi gick mest omrkring hela dagen i hettan, åkte gondol och chekade in en massa häftiga masker! ( se bild på Emil där uppe ). Mycket trevlig dag må jag då säga! Men det var även här som vi fick säga hej då till Emil och Calle! Det var mycket trevligt att vi kunde följas åt så länge under denna luff! Tacktack! Vi brudar fortsatte vår luff vidare i Italien. Nästa stopp blev Florence!

Idag då? Har shoppat på Ica med Tilda Molin, pratat en massa tjejsnack och planerat inför vårt kalas imorgon! wiiie! Blir mega roligt att få över vännerna hem till en jag. Taggad tjej! Blir mega mysigt! Nu kanske jag ska börja packa... eller nåt! Hehe Ha det gött hej!

Kommentarer
Postat av: miiicaa

Haha är creme brulë en annan maträtt som ska ätas igen må tro? ;)

MEN ALLTSÅ VAR NI PÅ ICA!!! jag sa innan ett jessa :O illa!!!!!

2011-09-08 @ 21:50:21
URL: http://maricajohansson.blogg.se/
Postat av: johanna huisman

du tar grymt fina bilder! vad har du för kamera?

2011-09-09 @ 17:48:39
URL: http://jjohannahuisman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0