En påskresa till Hemavan



Halljosan! Fröken fräken här. Vad är det dina ögon skådar här uppe? En bildbomd från Hemavan kanske! jajjebox, har tillbringat 10 mega sköna där tillsammans med mitt hjärta + Victors familj och släkt! Precis som förra året var det hur bra som helst trots att vi fick en del molniga dagar! Inte gjorde det något, solen tittade fram riktigt mycket de dagar den var framme så... här sitter jag. Ansiktet brunare + så mycket fräknigare. Tiden har verkligen flygit iväg under dessa dagar! Nästan som man int ville fara därifrån! :) men nog är det skönt att komma hem också! Krama om familjen! Men.... mitt hjärta har sen 1 år tillbaka presenterat mig för en ny värld som innehåller mycket... skoteråkande/körande AND I LOVE IT! haha nog blir man tuffare! Vänta bara Bebbi, beger vi oss dit nästa år igen tar jag mig an de stora hoppen! (eller?) hehe! Lycklig tjej! att jag träffat en sådan underbart fin pojke! mitt älskade hjärta! + att din familj är så toppen bra är ju bara en mega stort plussss! Mm, glad tjej! Det är toppen! Tack igen för att jag fick följa med, hur roligt som helst :)

Annars? jag jobbar på som vikarie i Nordmaling! haha nu borde de flesta veta vem jag är.... "Hej, här är jag igen... ja jo precis ni hade mig på idrotten och musiken men idag ska vi ha.... Biologi!!!! Woho" haha spännande spännande! Vad mer.... ska gigga en heldel med Emmsan min kompanjon nu till veckan samt nästa vecka! Blir känoners, jamma... spela in cash money baby. Perfekt! Hmm.... sedan vill jag försöka planera en resa till Brighton.... hälsa på min goa vän Tilda Molin som dragit igen :( Miss ya sistah! hehe!

Hmm.... just ja! Det nalkas ju Schweiz med Bebbi snart också! TAGGAD TJEJ till 10000! Shiet, kommer bara massa saker hela tiden som man/jag kan tagga till. Varför skriver jag "man" hela tiden?.... Vad mer kan jag tagga till... JUST DET! idag, just idag är det exakt 5 månader tills jag blir 20 hela bast! Kom ihåg det! jag gör det.

Nu ska jag förnya källan till min girl power. Just det, ska kirra en ny och fräsch fläta.

Over and out/ Jessa92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0