Hon går lika bra som hon är snygg

 
Tänkte bara slänga in ett litet reklam... inlägg. Haha jag gör nu ett försök att bli av med min älskade pärla! Du har tjänat mig väl dessa år men, he är ju ingen ide att du bara står! Förhoppningsvis kan du göra någon annan lika nöjd som jag har varit! :):) Hon går lika bra som hon är snygg! För er som känner en jag är jag ingen... dåra som ska hoppa och välta moppen hit och dit! Mmm, lika snygg som för några år sedan!

Vill ni ta er en till titt på na, kolla in:
http://www.blocket.se/vasterbotten/Yamaha_Aerox_YQ50_41288566.htm?ca=2&w=1

Vet int om priset är för högt men jag gör ett försök! Som sagt, hon har inte blivit tufft och illa behandlad så hon går fin fint och är väldans tjusig!
 
Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0