Different kind of girl


Har inga nya pics att bju på denna gång heller. Höhö, men madonna är väl inte fy skam det heller. Ur victors högtalare har denna låt spelats hela dagen, och då menar jag hela dagen. Av någon anledning gör den mig lite mer, sugen på mitt tentaplugg. Eller "sugen", snarare gör mig mindre illa till mods. Min första tenta skall skrivas på onsdag och jag vet inte, jag önskar bara att det inte kändes som ett hopplöst fall! SÅ that's why jag sitter här i V:s stuga med alla mina böcker och papper utspridda och läser genom gamla tentor och har mig.
Övremakter, giv mig styrka att hålla ut och överleva = fixa provet på onsdag! Haha men ah, går det inte hem på onsdag så får det bli en omtenta för lilla jessa92 den 28 april. Världen går väl inte under.
Annars då? Dags att ta tag i vad man ska välja till hösten. I nuläget är mitt första val- Juridik i Umeå. Känns bra, spännande och intressant. Hoppas det håller i 4,5 år. Dock, visar det sig att detta verkligen inte är min grej så. Jaha, då byter jag väl! Den dagen den sorgen.
Haha OCH så hoppar jag in nästa vecka som idrotts-vikarie. Oh yeah 11 lektioner där det nalkas forboll, badminton, simning osv. Mina instruktioner; Du har fria tyglar.
Veckan därpå omvandlas jag till estet-vikare för mor min i 7 lektioner och SEDAN drar jag till fjälls med Victor och Johandahls'.
Over and out
/ Zopf
BTW, måste bara hoppa in och säga att jag är smått besviken på "the hunger games" igår. Hmm... jag håller mig till böckerna och låter fantasin löpa fritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0