14 augusti beger vi oss!



Woho, lycklig tjej! Datumet för min och Victors Schweizresa summer 2012 är nu ändrat så det passar oss båda. 14 augusti beger vi oss iväg i hela 2 veckor! UNDERBART MÅ JAG DÅ SÄGA! Åh vad jag längtar! Träffa släkten och njuta njuta njuta av sällskapet. Blir perfekt avslutning på sommaren innan universitetet drar igång igen för min/vår del :) Hoppas på att komma in på Juridik! Spännande.

Men IH! schweiz, kan inte förstå att det snart var ett år sedan man var där senast! Slutdestinationen av tågluffen 2011... ojoj. Tiden flyger iväg men vilken tur att jag är så taggad på morgondagen/framtiden. Förutom att jag KANSKE har LITE urinvägsinfektion och "Måste" dricka ganska "mycket" tranbärsjuice så är allt så bra. Mm, lycklig tjej! Det är så här det ska kännas! Har en världens bästa familj, världens bästa vänner och världens bästaste pojkvän och massa annat världens bästa. Joda låt saker och ting flyta på som de gör! Dock, motgångarna, stora som små, måste få finnas där ibland....blir då lättare att inse när saker och ting flyter på mega bra! Yeah livet har sina upp och nergångar! Inte mig något emot!

Nu då? ska göra mig klar för natten och plingelinga mitt hjärta. 5 dagar utan din närhet är ingeeeet för mig. Vill ha dig här här här Victor!

Over and out mes amis!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fuuuuusk!! Haha vad gullig hon va! Kolla tävling

http://ihaveagoodfeeling.blogg.se/2012/may/fragesportja-jag-har-trakigt-popurlarkultu.html#comment

2012-05-17 @ 12:16:27
URL: http://ihaveagoodfeeling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0