Honey Honey



Mitt älskade hjärta som låter mig ta en massa massa bilder trots lite sömn! Ih du gör mig så mega glad Victor min älskade ängel! :) På tal om Johandals så fyller ju ELLEN J år idag! Grattis så mega mycket! Hoppas din dag varit kanon bra! : D Yeah, thos mitt hjärta tills igår då vi båda fick kliva upp 05.00 för att bege oss åt skilda håll! Pojken till volvo och jag till nordmling för att jobba på mellanstadiet. Vikarie/general-idrottslärare Jessica K här! Haha mys mys hemma hos pojken var det iallafall som alltid : )

SAMT kulturnatta tillsammans med Emmsan min kompanjon! Strosa runt på gatorna och lyssna på musik från diverse polare och okända! Treeeeeevligt att umgås tösen!

MAMMA är hemma! Woho, från Schweiz och vad hade hon köpt med sig hem? RIVELLA! Den smariiiigaste "Läske/sport-"drycken! tack älskade mor. Trevligt att ha dig hemma igen! :):)

OVER and Out!
/Jezza som för övrigt har tagit tag i tränade igen! YEAH efter en ganska slapp gött-ätar-helg är jag igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0