Mysigheter i ryssvärmen



Bra helg! Vilken underbart bra helg! Okej, först och främst vill jag bara gratta min mor och far igen som fyllde år förra veckan! Mor min på torsdagen och far min på fredagen :) GARTTIS GRATTIS! Älskar er älskar er älskar er älskar er. (Jenny och Sune 1000 år? Pappa tyckte det var roligt att toka till det lite)

Sedan...den älskade ryssvärmen som bjuder på så mycket stek. Ah, så underbart skönt. Det är vad jag har gjort i helgen! Stekt med mitt älskade hjärta som för övrigt överassskade mig men en fin fin lila keps! <3 Mm, nu får hela världen se vilken G jag egentligen är. Mer....ja men även vi satt och såg på när Sverige tog hem den stora segern i ESC. Härligt må jag då säga! Bravooooo!

Tack för denna kanon helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0