Valborg Valborg



Yo yo! Housewife Jezzie här. Sitter hemma och chillar, försöker hålla mig sysselsatt med diverse saker då jag varken pluggar eller vikarierar för tillfället. (Dock så drar jobbandet igång imorgon igen, elever på artedi TAGGA). Har iallfall sysselsatt mig i 2 dagar nu med att tvätta alla fönster här hemma samt städa. Bravo.
Annars då? Bjur på mysbilder från valborg som tillbringades med mah people på bilderna. Mysigt värre på micas bakgård! Jag tackar och bockar för en väldans trevlig kväll!!!!!! Vi får dra ihop fler grillningar till sommaren wohoo!

Hör och häpna mina damer och herrar. Jag har börjar konditionsträna! Oh yeah och det går bra! Framåt framåt framåt springer jag med tankarna " BURN BURN " i huvudet hela tiden. Joda, nu ska kroppen få jobba och flåset komma igång igen. Kondisträning/styrka- mitt nya liv! Kom med den brillianta iden att jag och mitt hjärta kan springa ihop till sommaren i Schweiz men skrotade den iden lite. Vaddå, 1. Victor kommer springa ifrån mig och 2... nä det var bara det! SÅ det får bli POWERWALK med Bebbi istället. Joda, han vill det säkert. Enligt rykten ska det vara en aning lättare för tjejer. Så vi kör på. Hurrrrrt hurrrt.

Mer då? Jag saknar dig Tildis men snart är du hemma igen och då får vi hänga en massa massa massa, bada och slappa i en båt ute på vattnet! Kommer bli, magiskt sistah!

Har du läst hit ner så kan du få fortsätta lite!
Calle man från huvudstaden har ju även varit här uppe i sköna norrland och hälsat på! Woho! efter att ha giggat med sitt punkband på skumma ställen så hängde han med oss/ me and mah gang och vad gjorde vi? Bowlade och käkade go mat! Tack för besöket man!!!

Over and Out! /PowerFlätiz

Kommentarer
Postat av: emzan

hahaha snygg-harrypotter-sträcket i min panna.....

2012-05-03 @ 18:12:20
URL: http://emsigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0