Fin fint utomhus

 
Ah, tänkte inte ta er tid idag... genom att skriva något långt inlägg. Istället tänkte jag bjuda på lite låtar som förgyller mina kvällar, mina promenader till och från tåget, till och från skolan osv. Here we go! 

Your rocky spine - Great lake swimmers 
Home Again- Michael Kiwanuka 
Always like this- Bombay Bicyle Club 
Only you- Ben Howard 
Hey Ya- The blanks 
Ghost town + Black eyes - Radical face 
 
And much much more! Ni som vill kan ju kika in min lilla fina spotifylista som jammar på i mina högtalare för tillfället! En salig blandning! Here you go 
 
Ska bege mig och träna nu och sedan nalkas det myshäng med Tilda och Emelie! 
Over and out! 

Kommentarer
Postat av: emzan

åhåå men hurru! thänks for sharing!! got stuff :D

Svar: glad you liiiike it girl! ;) give meee some more music duuu också!! : D I neeeeeed!
Jessica

2012-10-01 @ 23:29:59
URL: http://emsigfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0