Hunting and Action

 




 
Detta har jag gjort i helgen! vandrat upp och ner, hit och dit tillsammans med pappa och victor samt lilla Billan! På jakt efter vilt. Trots många timmars vandring igår så såg vi icket något.... var bara Billan som fick lite action! Men ack lyckades hon inte få djuren att vända till oss! Vi fortsätter vandringen men dagen ger inget. Drar hem, stannar dock på en "liten" after hunt! GÖTT! TröttJessa i baksätet vaknade till när det nalkades mat! 

Idag då? Drog på marknaden en mega snabbis med my love! Måste ju visa vad som händer i Nordmaling så här pass om året! hehe munkar in my heart! <3 Victor in my heart! <3 Sedan var det dags för min älskade att bege sig hem! åhhhhhhh jag vill alltid vara med dig bebbi! Mitt hjärta! 

Då senare på eftermiddagen drog jag och pappa igen! OCH vad händer? JO, pappa får skjuta denna fina 6-taggare som vi ser på den första bilden! Shit vad spännande och shit vad snabbt allt gick när vi/Billan väl hittade älgen. Galet! han bara rusade 20 m förbi oss och pappa fick in 2 fina skott på frihand. BRAVO! Så ska det se ut! Önskar bara att jag kunnat kontrollera kameran lite mer.... haha aja, finns på facebook det lilla klipp som blev! ACTION MOVIE! Haha vart dock halvt döv på höger öra... skämt å sido men jag ber om ursäkt igen pappa om jag gjorde dig nervös för att skjuta då jag satt precis under dig! Men du fick honom, PANG och där låg han och Billan, så stolt över sin älg började direkt dra av en massa päls. Well done you guys! 
 
Imorgon nalkas det skola igen och nu ska jag plugga och duscha! Myche bra helg! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0