Schweiz 2013

 
 
 
 
Åh så är vi hemma efter 2 kanon veckor i detta underbara land! Mitt andra hem, Schweiz! 2 veckor har jag och Victor spenderat med min underbara släkt och våra goa vänner! Barbus må ju vara en av de bästa kockarna = vi har käkat så sjuuukt god mat under hela resan. Vilket lyx! Umgåttts med alla i släkten samt träffat våra vänner från Zürich! Haft stekväder samt myst med alla djuren. L o  v e   it!! Nu taggar jag/vi redan nästa sommar! varför inte slå till på 3 veckor då? Hehe Maybeeeee! Skulle inte tacka nej! ;)

Sååå ett litet pyttit inlägg fick det bli denna kväll. Fler bilder från denna kanonresa kommer inom kort förhoppningsvis! 

Jag saknar er redaaaaan så mycket! 
Over and Out! / J 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0