Zakynthos med mah homies

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ah! Några bilder från vår underbart sköna resa till grekland! Mhmmmmm kameran fick mest följa med till poolen och därav domineras detta inlägg av några poolbilder. Mobilen fick stå för dokumenterandet av allt det andra vi gjorde! Såååå vad gjorde vi under denna paradisvecka förutom att ligga och glassa vid hotellets pool? Yeaaaaah en av dagarna begav vi oss med buss till en go strand där vi solade och badade! Nog har det stekt på ordentligt under denna vecka! helt galet så varmt och fuktigt! Tur vi bodde på en ö så vattnet fanns nära till hands! hehe och jag tackar gudarna att det fanns AC på rummen. Nätterna hade rent ut sagt blivit olidliga annars! men inte ska jag klaga inteeee! Värmen, det var ju därför vi  begav oss! för att bada i solen, få en nice bränna och bara må och umgås! Ahhhhh så skööönt! 

En annan dag drog vi ut med en stor båt för att se ön från en annan vinkel! Solbada på täck hela dagen, snorkla i det blåaste vattnet och dyka i grottor! Check! Var kanonskööönt! men nog var vi något mör när vi kom tillbaka till hotellet. Sängen lockade och de flesta av oss somnade. 

Ennnnnnn annan dag besökte vi en vattenpark där vi åkte lazy river, haha det var verkligen en lazzzzy one, och diverse andra vattenbanor! Även efter en dag som denna var vi rätt så sega! men det fixas lätt med en liten tupplur ;)

Annars såååå har vi bara mått awesome och ätit gott om dagarna och kvällarna. Som en semester ska vara! Så jag tackar och bockar för denna kanonresa mina vänner och hoppas att vi kan göra om samma sak en annan gång framöver! U rock! 

/Finns intresse att se lite fler pics hehe så kan ju ni, mina facebook-homies, kolla in dem på min facebook! Tycker färgerna här på blogg.se vart så.... gråa! hehe, + får la visa lite mobilbilder senare från de andra dagarna av resan! 

Over and out/ Hon som int bloggar så där mega ofta nowadays! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0