Here I am

 
Haha vad händer med denna blogg? well well, allt har sin tid. 
Tänkte att det var dags att uppdatera lite, vad som har hänt sen.... ett tag tillbaka? Detta år?
- Spenderade nyår i Hemavan tillsammans med min underbara pojkvän och mina underbara vänner = hur kanon som helst! 
- Jag har börjat min andra termin på juristprogrammet och trivs som fina fisken. Saker må vara krångliga till en viss del men ack, roligt att lära sig massa nytt! 
- Jag skrev min första juristtenta, en tenta som jag nervösade sönder inför.
- JAG KLARDE TENTAN, hoppades endast på att klara den men slutade med ett fin fint VG/AB= kunde inte varit mer nöjd! haha
- Trivs sönder med mitt underbara hjärta! Du är bäst bäst bäst! 
-Åh jag glömmer säkert mega viktiga saker.... 
- Har vart sjuk, dyyyngförkyld ett bra tag. Går åt rätt håll men är kanske....96 % kry? haha less! 
-Har haft ett uppehåll i träningen men är på G nu igen! 
-Eh... JUST JA! Fixat skoterkortet! (Tack för en kanon julklapp Bebbi!!) 
-Taggar sönder att få köraaaaaaaaaaa
 
Annars så rullar allt på! Skolan tar upp mina dagar, min nya basgrupp är kanon, trivs kanon bra hemma med min underbara familj (en vacker dag må även jag lämna detta hem och flyga ut men... icket idag.. haha älskar att bo hemma fortfarande), har världens bästa pojkvän och svärfamilj (?) Kan man säga så? Kaaaanon bra vänner som alltid så jag är mer än bara nöjd med allt! 

Bjur på två fin fina bilder på min hunk från hans 21 årsdag!:):) Grattis igen my love! 

JUST JA! Haha åh, hur kan jag nästan glömmmma! Taggar sönder inför Schweiz 2013!!!!!!!!!!!! 13 augusti beger jag mig dit tillsammans med Victor i 2 veckor! ah, underbart! Nööööööööööjd 
 
Over and Out! Ses om... vad vet jag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0